Saturday, September 5

outing????

hui.......peh first time ar kan aku xbalik umah...umah dekat xbalik kot sebab dah janji dengan roomate nak kua g shopping ngan die...sayang roomate la katekan mestilah sangup berkorban.hihihihi...sok aku g shoping baju raye nagn romate n member aku...huh ngah pikir ni nak baju bli lg ke??padahal kat umah dah ciap dah baju raye....hahahah aku gase cam nak beli kasut....uyooo. taun nie cam nak bergaye ckit ar......peh poyo gler aku eak...nak beli kasut raye yang camne eak???hemmm xtau ar aku...taun nie raye aku nak pakai selendang...lau nak tau aku xpenah kot pakai selendang...kwn bek aku si Nurun 2 ajo kan aku pakai selendang....so skang aku dah selesa pkai selendang n berminat tok memakai teros....dak ni cakap aku pakai selendang cantik..hahah 2 yang nak dengar 2...xsabo nak bergaye sakan tok raye...dengan memakai selendang..hahahah kita nantikan kemunculan nad memakai selendang eak...hahaha poyo j aku nie sebenarnye...so papehal sok aku kuar nagn roomate n member aku...n buke luar...peh macam banyak duit lak eak kau nie....buke lua la beli baju la kasut la...ish!!nadia lex ar beb kawal nafsu ckit.....

No comments:

Post a Comment