Wednesday, September 9

g shopping o...gempak

salam....lame dah xtulis kat blog nie bzi lorh...ade j benda nak wat...sampai dah xsempat nak update bloge...huhuhu....aku ade benda nak cite nie....ahad lepas aku g outing nagn roomate n member2 aku...peh ktorang beli baju raye beb...tp yang li baju raye 2 roomate aku jek...aku bli kasut raye...hahah aku rase cam xcaye lak aku g li kasut wages..hahah xcaye beb!!! ala lagipun dak ni yang hasut aku suh beli....aku bukan ap..t tgk ar lau aku balik raye mak n ayah n especially abng aku 2 mesti kutok aku ar...selame nie aku simple j...skang nie gase cam nka bergaye lak....berbalik kat outing td...peh roomate aku beli baju kurung yang agak cantik beb...peh jeles..aku nak li gak ar...tp aku takot parents aku bising lak...aku nie meng poantang tgk barang cantik...mesi nak bli nyer....ap ag mase 2 aku teros ar tanyer mak aku....mak aku jawab ap nak tau??hahaha beli lar...mak aku gler bagi kan...syok gler aku...n skang xtau ag bile nak kuo nak g beli baju raye yang cantik 2....cubn beb....huhu gler ah..kadng gase xsabo nak raye...dah nak dekat dah nie....hihi....n lepas ktorang g BINTang n Bonanza



ni la daya roomate aku.....yang cun lg comey...hihi...hah ni ktorang kat depan bonanza

huhu ni lak su....tempat yang same kat bonanza gak...baru pas beli selendang



huhu ni ktorang kat BOOn yang sebelah kiri 2 Nurun n sebelah Kanan 2 izati...nurun 2 pantang nampak crmin n kamere mesti bergambar...


pas 2 ktorang g plak kedai kasut boon..cartino sonea...vern's...peh memng xtipu ar kan...kasut cntik2...hurmm rambang mate...kat vern's lah aku brli kasut aku 2...ktorang abes shopinng dalam kul 6.50pm....ktorang tros ar g kat tempat berbuke ktorang yang terletak di Jalan Buloh Kasap....sedap gler kat si2 beb bek korang cube...hihihi puas ati ar...agak bnyak gak la ktorang makan...macam2 lauk ktorang makan....ktorang agak puas ati ar g makn kat luo...huhuhu,

tgk ar muke masing2 xsabo menunggu makanan sampai.
minuman ktorang




ni air sape??nak tau ni la air nurun....huhu dak poyo n yang tersangat poy0 sedap o air ni cukup rase(lai chee kang)


ni lak air sape eak???hurmmm ni air zati..huhu sedpa gak air nie...die ni memng suke air cincau(air cincau+laici)

hahaha ni special ckit..ni la air aku....sedap o....gase nak mintak lg 1 jek..haha melampau eak(air jus tembikai+laici

haha ni air sape lak....ni la air daya roomate ku...(jus tembikai susu)sedap o...peh nikmat!!

nak tau ni sape punyer air???haha ni su punyer air..sedap.(jus mangga)

makan ktorang pulak






hihi cube korang teka ni ap???hihi ni la sotong goreng tepung...sedap!!

ni yang palin sedap....peh bile la nak kua ag nie...ni ikan siakap masak tiga rase....hurmmmm dapnyer....


hihihi ni pon sedap gak....nka tau ni ap?hurm ni la telur bistik...ni su yang order..huhu nampak sedap kan?


hihihi ni favourite aku...sedap 2 memng gase die sume ade...cukup rase siot!!!
tom yam campur




peh sedap nie....ni la kailan ikan masin...huh sedap










































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment