Sunday, October 10

final dah sampai....



sampai gak akhirnyer final exam kau...hurmmm seram sejuk aku dibuatnyer,,,hurmm ntah la kali nie camne la pointer aku...dah lame xbalik umah sebb kesibukan melanda..rindu katil kat umah..walaupun xnalik tapi mak ayah datang cini tgk kau..hahhha orng sume cakap aku manje sgt..tap nk wat camne diorang memng rajin tgk aku..suke sgt2 aku tau..hahhah...besh tol dapat belajar dekat nie..tapi kadng 2 terase gak la nk kua dr negeri sendiri..tgk tempat len lak..tapi lom de rezeki...tahun depan aku dah bes study n lau de rezeki memang aku nk sambung...harap2 aku dapat sambung..hihihi....suke lak aku belajar2 nie..hihi...dulu cam pemalas nyer lebih...hurmmm...harap2 kali nie pointer aku naik lagi..AMIN...test ..test.. n exam..pas 2 dah bes...cuti sem n then aku dah part 6...hurmm makin busy la kau nmpknyer...

time aku p.5 nie..mmcm2 aku tempuh dengn dak2 nie...harap2..hubungn aku n kawan2 kau nie terus berpanjagm..hahhaha..lagi2 si shinbae 2.(awin..hahahhah) sayang gler kat die weh..yela pape aku ng die jek..hihi... nanti la aku sambung lagi..nk g mandi..hihi...bye!!

No comments:

Post a Comment