Saturday, November 27




hihih saje jek nie...this guy are required to present himself in front of me!!!! hahahahah ngek la...abaikan ...aku rindu dengan ko...hahahh aku saje jek bgtau...tersangat la pemarah..uii nape aku cerita pasal ko??? sebb ko giler aku saje suh orng bace sal koo!! hahahah oit ejam aku tau ko xkan bace la...hihihi saje jek...hurrmmm nie haa,..! ko la kawan aku paling lame beb..jgn hilang ag k...hurmm weh aku harap ko ngn ayun cepat la berbaik k a..aku xnak korang gaduh2 la... baik2 la...aku xnak tau ape masalah korang tapi aku hanya leh cakap aku nk ko rang bebaik...please k...sayang korang tau x??






alaamak sori yun..hahha saje amik pic nie,,,hahah rase lawak la tpi xpe kau still nmpk cun meyh..hihih ayun3..ko la selalu wat aku tawe weh...lawak ko dh la spontan...hihi sebb tue aku ko n k.cik leh ngam..hurmm sebb tue la aku sayang gler kat korang weh..huhu sayang sampi mati!!! hihihi kite xpenah gaduh kan..suke sangat..lau ade pon mesti dr aku kan??? sori yun sebb aku nie dulu xcam orang...tapi dlm proses berubah nie..hahhah aku dah ade korang pon dah cukup dah...kawan2 yang lain ade tapi aku rase xcam korang la...suke gler3..hihiihi ...LOVE U LA YUUUN!







Kih3..ni si cumil ni si cun..hahahah dak kecik nie xtau la bile nk besar ..mkan kuat tapi mak ai susah tol nk kurus,..hihihi k.cik3...die nie nmpk jek ayu alahi lemah lembut kan..tapi nmpk jek orangnyer xcam tue pon..hahhahahah map k.cik..hahhaha persamaan kitorang bertiga nie sebb kitorang ganas n kasar..hahahaah sebb tue smpi skng kitorang xpenah gaduh2....hah! ade persamaan lagi..tiga3 solo!! hahahah bukan xlaku bk kate orang cuma xmen la kam kaple3 nie...hahhahah nk cari yang terbek kan? so nk cari laki yang terbaik so, kene betoikan diri lu..tol x cik..aku nie hah bnyk tol kelemahan..huuu! weh aku dh merepek! hahahhaha btw aku memng satyang ko k.cik!! n ayun!! hihihih LOVE u aqila(tuka name lak) hahhahahah byeee !! seee you next timeee!

No comments:

Post a Comment