Sunday, July 25

terharu~~

hahahah..nk gelak lu leh?? arini ayah aku yang tersayang antar aku balik u...huhu mak n abang aku xde...g antar sepupu tunang...hurmmm xbesh la pulak mak yang antar...xsuke mak xikot au..hurmm...aku masakn lauk tok roomate aku nie...n aku bawakn sekali buah rambutan...wah aku g panjat2 pokok 2..hahaha..saje men panjat2 pokok..n then sampi jek kat u aku kua balik aku just bg rumate aku lauk n then aku kua balik aku g bilik member aku awi...hurmm amik buku HR huhu tok potostat...hurmmm pikir nk cepat nye pasal aku sangup kua balik n ayah aku yang aku sayng sngt nie sangup layan kerenah ank die nie..terharu..sabar jek kemane aku nk g...baiknyer..sayang die sangat!!! ^_^...hihih pas 2 aku g belanje sambila aku tunngu buku aku nie ciap kn...aku belnje belila air ke biskut sume...nk balik nie..kete wat hal..alarm berbunyi xbenti...[eh! bingit telinge..orang punyelah bising n mule la ramai orng tanye...' en. nape kete 2? ade pape leh saye batu..peh aku nie ngah geram nie...hurrrm.. abang aku la nie..suke sangat ubah2 pelik2 kat kete ayah aku nie...aisshh pas 2 nyusahkn ornag yng bawak...grrr!! huhuh sabar2 nad =) hihihi.....n then ayah aku nk ngamuk nie..die kol abng..nape kete jadi camni hah...

tut..tut..tut...
ayah: helo along, nape kete jadi camni..alarm xbenti nie..betri dah xde ke? 2 la pandai2 ag tuka!!
along: mane orang tau..! nak kene orng yng buat nie!! xpelah t orng try tanye orng 2..hurmm..

huhu aku dah nek geram...yelah suke2 tuka n then nyusahkn orng len..hurmm xpe ade hikmah 2 kan?? tungu ag potostat lame gler!! lagila aku xsabar..mesin potostat lak rosak..ape hal la kedai 2!!

aku: lame ag kle nk tunngu nie..say nk cepat la..
amoi kedai: ala sori la....lagi setengah jam dtang ag leh?? manyak2 sori la...

hurmm xpelah kan...dimaapkan..n then tunngu punyelah lame aku g makn ngn ayah n adik..yuhuuWW dah kul 6 time 2..aku dh rase besalah giler =( cian ayah aku..hurmm die dah la busy n time 2 jek la die rehat aku gangu time die rehat lak..besalah sgt weh!!! hurmm papae pon..aku sayang ayah aku sgt!!! die yng carikan aku wet belanje..xpenah ag ape yng aku nk xpat..terharu!! SAYANG AYAH SGT!!!

No comments:

Post a Comment